یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 361694
تاریخ انتشار: 09/دي/1402 - 10:10

استقلال برای نیم فصل دوم به چندبازیکن تاثیرگذار نیازدارد/آبی ها باید نقاط ضعف خود را پوشش دهند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم برای مدعی ماندن و رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز به تقویت در نیم فصل دوم با گرفتن چند بازیکن تاثیرگذار دارد.

استقلال برای نیم فصل دوم به چندبازیکن تاثیرگذار نیازدارد/آبی ها باید نقاط ضعف خود را پوشش دهند

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مهر، فرشاد فلاحت زاده در خصوص شرایط استقلال در لیگ برتر و دیدار این تیم برابر پیکان که امروز شنبه برگزار خواهد شد گفت: پیکان تیمی است که نوسان زیادی داشته است. البته این تیم با تغییراتی که در کادر فنی اش بوجود آمده به دنبال شگفتی است و نمی خواهد بازنده از زمین خارج شود.

 
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: البته باید تفکرات عنایتی را در نیم فصل دوم دید. نکونام هم به دنبال این است که بتواند با پیروزی در این دیدار موقعیت خود را بهبود ببخشد.
 
فلاحت زاده در خصوص تقویت استقلال برای نیم فصل دوم تاکید کرد: آبی ها باید نقاط ضعف خود را پوشش دهند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. به اعتقاد من استقلال به یک دروازه بزرگ نیاز دارد تا با حسینی رقابت داشته باشد. دروازه بان استقلال در بعضی بازیها گل‌های بدی دریافت می کند و حضور یک گلر صاحب نام باعث رقابتی جذاب خواهد شد.
ین کارشناس فوتبال ادامه داد: آبی ها به یک مدافع وسط با تجربه و یک هافبک خلاق نیاز دارند چون در این دو پست کمبود وجود دارد و در خط حمله هم استقلال نیاز به یک مهاجم دارد چون بلانکو نتوانسته انتظارات را برآورده کند. در حال حاضر رمضانی از بلانکو عملکرد بهتری داشته و در مجموع استقلال باید تقویت شود تا بتواند نیم فصل دوم را با قدرت شروع کند
 
کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آینده استقلال را چگونه پیش بینی می کنید گفت: استقلال آینده خوبی در پیش خواهد داشت. اگر برخی نکات مهم و تاثیرگذار را رعایت کند. هواداران باید حمایت کنند، کادر فنی باید هیجانات را از خود دور کند و وارد حاشیه ها نشود. بازیکنان باید تنها تمرکزشان بر روی بازیها باشد مدیران استقلال مشکلات مالی بازیکنان را که اصلی ترین موضوع است برطرف کنند و تماشاگران تحت هر شرایطی از تیم حمایت کنند این فاکتورها رعایت شود قهرمانی استقلال دور از انتظار نیست.
 
کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا لیگ امسال نسبت به فصل قبل پیشرفتی داشته یا خیر گفت: باید صادقانه بگویم که لیگ بی کیفیتی داریم و اشتیاقی برای دیدن این لیگ وجود ندارد. جذابیت از بین رفته که شاید تعطیلات پی در پی به خاطر تیم ملی نبود ستاره ها ندیدن کارهای تاکتیکی و گروهی باعث شده لیگ جذابیت نداشته باشد ، بازیکنی که چشم نواز بازی کند وجود ندارد ، وضعیت استادیوم‌ها خوب نیست و گرانی بلیت باعث شده تا مثل گذشته ورزشگاه های ما پر از هوادار نباشد ، ساختار فوتبال ما ضعیف است و تا زمانی که به پایه ها اهمیت ندهیم نباید انتظار پیشرفت در فوتبالمان داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نظرات شما